Kitaláltam, hogy könyvet írok

WriteSomeShit!

WriteSomeShit!

YEYO! Előrendelhető a Tipli!

2017. május 12. - Krausz Attila

nevtelen-2.jpg

 

Yeyo!

Január 26.án írtam az első blog bejegyzésemet, aminek az volt a címe, hogy „Kiadok egy könyvet, ez már biztos!” Most május 12.e van és teljesítettem, amit kitűztem magam elé. kész vagyok a Tiplivel!

MÁTÓL ELŐRENDELHETŐ A CUCC!

(2500 HUF + posta)
www.bloosebroavaz.hu/shop/krausz-attila-tipli-konyv-elorendeles

Nagyon örülök neki, hogy végre megszületik a könyv kézzel fogható formában.  Már ott vannak a futószalagon és várjuk, hogy beessenek a pakkok.
A megrendeléseket május 25.én fogjuk kipostázni és aznap újra elkezdek kirakni részleteket a blogra. Minden héten egyet, amíg el nem fogy. (Ki fog tartani egy darabig)

Köszönöm az eddigi támogatást és érdeklődést, királyok vagytok!

2017.05.25.!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://writesomeshit.blog.hu/api/trackback/id/tr8312500863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása