Kitaláltam, hogy könyvet írok

WriteSomeShit!

WriteSomeShit!

Kiadok egy könyvet, ez már biztos!

2017. január 26. - Krausz Attila

krauszattila.jpg

Krausz Attila vagyok, a DSP együttes egyik frontembere és szövegírója. Régóta van bennem késztetés, hogy nagyobb volumenű dolgokba kezdjek és lassan már elég kiforrottnak érzem magam ahhoz, hogy írjak egy olyan könyvet, amit érdemes elolvasni. 

Az a tervem, hogy írok egy regényt, megszerkesztem, megfestem a borítót és ki is adom! 

Nagyokat ígérgetek így hirtelen, de szeretem, ha nagy célok lebegnek előttem. 

A következő bejegyzésemben megosztom, hogy álltam neki az írásnak, milyen akadályokba ütköztem és persze azt, hogy hogyan győztem le őket.

Hosszú menet lesz. 

WISH ME LUCK!

A bejegyzés trackback címe:

https://writesomeshit.blog.hu/api/trackback/id/tr2712157255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása