Kitaláltam, hogy könyvet írok

WriteSomeShit!

WriteSomeShit!

Egy részlet az egyik könyvemből! A TIPLI

Lakótelepi és igen suttyó dologról van szó...

2017. január 27. - Krausz Attila

5495197_2e55db7851d9b8b22cb296bba79d16d2_xl.jpg
Gondoltam, bevillantom az első pár oldalt, és ha van rá érdeklődés, ezután minden héten jelentkezem egy következő részlettel.

Szóval...

TIPLI 1.

Most télen kaptam a szikrát, hogy mindent itt kéne hagyni a picsába. Emlékszem, a házunk mögött ültünk a korláton a Raskóval meg az Ágikával és embertelen rohadék hideg volt.  Úgy fújt a szél, hogy kifújta a cigiből a parazsat. Beszélgetni se volt kedvünk. Legalább is nekem nem volt. Ott fagyoskodtunk csendben, amikor a Raskó rákezdett. Mindig ezt csinálja, egyszer csak elkezd beszélni és akkor se hagyja abba, ha rászólsz, hogy kussoljon.
- Á hallod én lelépek innen a faszba! Kimegyek külföldre, intézek melót, összeszedek valami jó kis csajt, szórom az eurót, nem fogok itt szopni meg anyám bukszájából lopkodni a kétszázasokat… Elmegyek valami tengerpartra rákhalásznak, milliomos leszek, azt csak nyírom a füvet, mint a Forest Gump, elhiszed?


Nem reagált senki, de neki mindegy is volt, mert nem beszélgetni szeretett csak beszélni.
- Érted, itt meg vagy lőve, semmit nem tudsz kezdeni magaddal, fizeted az adót, dolgozol, a politikusok meg abból építenek palotákat!
Utálom, amikor okoskodik. Milyen adóról beszél? Életébe egyszer dolgozott valami autóműhelybe és a második napon kirúgták, mert lebaszta a motorháztetőt, de nem akasztotta ki a támasztót, és leverte a fényezést. Mit akar ez külföldre menni, egy személyit se tudna elintézni magának, nemhogy egy külföldi utat. Az ember annyit tud angolul, hogy „yes” „no” meg hogy „Fuck you!”. Ezzel hazazavarják a Ferihegyről, érted.
De azért folytatta:
- Ne aggódjál Ágika, ha kint megcsinálom az életem, találok neked is munkát. Szerzek neked valami táncos melót egy ketrecbe. Csinálod a pénzt, lakbért se kell fizetned. Úri életed lesz! Az ágyneműtartómba fogsz lakni és minden reggel kapsz egy marék rizst, vagy amit akarsz.
- Hülye fasz!  – Mondta az Ágika. Mindenre ezt mondta, nem volt valami beszédes csaj. Meg szép se. Nem is tudom minek lógtunk vele, meg azt se hogy ő miért lógott velünk.
- Nem egy nagy dolog, csak tökösnek kell lenni, talpraesettnek, érted! Kint mindenki életképtelen, alájuk van rakva minden. Én kimegyek ezzel a rafkóval, bármit elérek, megcsinálom magamat… - Mondta tovább a Raskó és egyre jobban belepörgött a dologba.
Itt kattantam el, rápöcköltem a cigit és elkezdtem osztani.
- Te mi az anyádról beszélsz? Ne hidd már, hogy kint mindenki fasz, meg egyáltalán ne hidd már, hogy te nem vagy fasz! A legéletképtelenebb fasz vagy, akit ismerek! Ha tényleg rafkós lennél, akkor nem abba a pulóverbe lennél még most is, mint a hatodikos osztályképen, meg nem anyádtól lopnád a töltős cigit!
- Azér’ nem baj hogy megkínáltalak vele, nem? – Mondta okosan. Az amúgy tényleg nem volt baj, de most úgy fel voltam húzva, hogy nem tudott kizökkenteni semmivel.
- Belegondoltál már egyáltalán, hogy mennyi dolog kell ahhoz, hogy kijuss külföldre dolgozni? Először is pénz kell, meg intézni kell papírokat, melót, meg szállást, meg egyáltalán mihez értesz te? Ha kimész faszfejnek, azért ott se adnak pénzt! Egy szót nem beszélsz angolul, hova vennének fel? Még a fogad is hiányzik, ember! – Éreztem, hogy kicsit messzire mentem, de úgy nézett ki, hogy a Raskót nem lehet megbántani.
- De nem értesz Petike. - Mert így hívnak, hogy Petike. - Én tökös gyerek vagyok, ha kimegyek, hamar megtanulok angolul, meg nem fognak velem szarozni, vágni fogják, hogy jól járnak velem, érted! – Semmi értelme nem volt annak, amit mondott, el se jutott az agyáig, amit mondtam neki, de már lendületbe rakott, úgyhogy folytattam:
- Hallottad egyáltalán, amit mondtam? Te mindig kitalálsz valami faszságot, hogy kimész rákhalásznak, meg mozdonyvezetőnek, meg utcai mutatványosnak, meg zsonglőrnek. Zsonglőrnek ember? Egy doboz tojást nem adnék a kezedbe!
- De Peti én kint nem tojásokkal fogok szaladgálni… - Mondta, mint akit félreértenek, tudod…
Hirtelen olyan ideg állt belém, hogy éreztem, hogy most vagy leütöm, vagy megfordulok és hazamegyek.
Inkább leütöttem.  

Szó nélkül otthagytam őket a faszba. A liftben már kicsit bántam, köcsög dolog volt, meg le is csúszott az ütés és fájt is a kezem tőle. Amúgy Gyerekkorunk óta ütjük egymást, tudtam, hogy nem veszi zokon.
Mire beléptem a lakásba, már kicsit máshogy gondoltam. Lehet, hogy a Raskó pontosan tudja, hogy itt fog megrohadni és pont azért talál ki ilyeneket, hogy ne kelljen túl korán beletörődnie. Legalábbis csak így van értelme. Szomorú ez. Soha nem fogja véghez vinni egyik hülye tervét sem.

Mikor lerúgtam a cipőmet, láttam, hogy ott egy retkes kitaposott Jordan. De vagy 56-os, mint Klicskonak. Rögtön vágtam, hogy a Zsuzsinak megint új palija van. Ő a nővérem és imádja a lúzereket. Azt hiszi, meg tudja őket változtatni, vagy nem is tudom.
Sötét volt már, csak anyám szobájában égett a villany. Okosan kikerültem, hogy ne kelljen megint végig hallgatnom, hogy miért nem dolgozok, meg miért barátkozok ezekkel a suttyókkal. Amúgy igaza van… Mindegy.

Leültem a gép elé és csak görgettem a facebookot rutinból. Akkor feltűnt egy új kép a Zsófiról. Nem tudom, hogy csinálják ezt a csajok, te… Igazából nem is értem, hogy áll meg merre van, de úgy kicsavarja magát, hogy minden képen egyszerre látszik a melle meg a segge. De szemből.
Ő a csajom amúgy. Jó csaj, nagy cicikkel meg vékony derékkal, meg mindig fényes és jó szagú a haja, tudod. Egybe van nagyon. Ráírtam, hogy ugorjon át, ha akar. Gondoltam jó ötlet lenne, jól elintézni egymást. Látta, de nem irt semmit. Mindegy is. Én se indulnék el ilyen hidegbe, még a Jessica Albáért se…
Á dehogynem. Kutyaszánon is elmennék érte az északi sarka, ha úgy van.
A lényeg, hogy sokat visszhangzott a fejembe a hülye Raskó. Kicsit utána kerestem, mi kell, ahhoz, hogy az ember csak úgy lelépjen. Kíváncsiságból.
Találtam is pár szar melót. Ültethetnék tulipánt Hollandiába, vagy mehetnék valami putri helyre almát szedni. Magamnak ennél valami jobbat kerestem volna, viszont egyből vágtam, hogy ez a Raskónak való. Majd holnap mondom neki. – gondoltam - Addigra már úgyis megint jóban leszünk.
Alapból én nem éreztem olyan szarul magam a bőrömben, mint a Raskó, de ahogy belegondoltam, rájöttem, hogy nekem se tartogatott sokat a lakótelep. Nem akarom 70 éves koromig sokkoltatni magam ezzel a hülyegyerekkel, meg dolgozni csöves pénzekért. A végén még annyit nézegetem az Ágikát, hogy véletlenül megtetszik és felcsinálom, aztán szül nekem olyan csúnya gyerekeket, mint amilyen ő meg a bátyja. Azt itt ragadok egy 1+2 felesben 50 ezres fűtés számlával, deviza hitellel, meg egy 1es Golfal…

A folytatást itt olvashatod: Tipli 2. 

Ha tetszett és érdekel a folytatás, kövess itt, vagy megtalálsz a facebook oldalamon.

A bejegyzés trackback címe:

https://writesomeshit.blog.hu/api/trackback/id/tr8012159329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betegleány 2017.11.04. 22:35:48

Ez hatalmas! Nagyon tetszik a fogalmazás, meg persze maga a történet. :D Mindjárt olvasom is a következőt. Köszönöm, hogy feldobtad az estémet!
süti beállítások módosítása